Persoonlijk contactvinden wij vanzelfsprekend
2928

Veelgestelde vragen

Welke OV-chipkaart producten en abonnementen zijn geldig op de Kolibrie?
Alle abonnementen en vervoerbewijzen, die op de OV-chipkaart staan, zijn geldig op de Kolibrie. Vanzelfsprekend kunt u ook gewoon op saldo reizen. U kunt in- en uitchecken, zoals u gewend bent.

Welke andere vervoerbewijzen zijn geldig op de Kolibrie? 
Onder een ander geldig vervoerbewijs wordt verstaan:

  • Het Syntus kidsticket
  • Een 65+ ticket
  • Het Syntus super ticket
  • De meermanskaart

Kent u de Syntus app al? Hierop zijn verschillende tickets en abonnementen te koop die ook geldig zijn op de Kolibrie. Hiermee kunt u reizen met uw telefoon en heeft u altijd uw vervoerbewijs binnen handbereik. U kunt de app downloaden in de App Store of Google Play Store. 

Let op: U kunt in de Kolibrie geen kaartje kopen bij de chauffeur!

Hoe reis ik met een ander geldig vervoerbewijs, zoals een abonnement of ticket? 
Als u met een ander geldig vervoerbewijs reist, geeft u dit aan in het reserveringssysteem. U voert hier het nummer van uw vervoerbewijs in.
 
Hoe kan ik aangeven op welke wijze ik wil betalen? 
Bij de reservering van de Kolibrie kunt u aangeven of u een enkele reis of een retour reis wilt maken. Beiden worden in dat geval als aparte reserveringen vastgelegd. Bij uw reservering kunt u aangeven hoe u wilt betalen voor de Kolibrie. Dit kan met de OV-chipkaart, met iDeal vooraf of u geeft aan dat u al een geldig vervoerbewijs heeft.

Wat kost het reizen met de Kolibrie?
Als u met de OV-chipkaart reist, betaalt u in de Kolibrie het gewone OV-chipkaart tarief. 

Klik hier voor de algemene voorwaarden.

Geen antwoord op uw vraag? Stel ons uw vraag.

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.