Rit gemist

Vervelend als u uw rit hebt gemist. Wij adviseren u om in dit geval in de dienstregeling te kijken of er nog een latere Kolibrie vertrekt. Als deze minimaal een uur later vertrekt, kunt u deze reserveren. Als er geen latere Kolibrie in onze dienstregeling staat, regelt u zelf vervangend vervoer. Dit werkt hetzelfde als bij een reguliere bus die u heeft gemist. U ontvangt geen restitutie voor de rit die u hebt gemist. Wij bepalen namelijk aan de hand van het aantal reserveringen dat 1 uur voor vertrek is gemaakt, of en welk voertuig er wordt ingezet.

Was dit artikel nuttig?

Geen antwoord op uw vraag gevonden?

085 - 888 81 31
Op werkdagen:
07:30 - 21:00 uur
Live chat
Op werkdagen:
07:30 - 18:00 uur
Facebook
Twitter
ma t/m vr: 08:00 - 21:00 uur
zaterdag: 10:00 - 18:00 uur