Persoonlijk contactvinden wij vanzelfsprekend
2928

Verkeerde halte geregistreerd

Als uw OV-chipkaart bij het uitchecken een verkeerde halte heeft geregistreerd dan kunt u geld terugvragen. 

Hoe vraag ik geld terug?

U kunt op drie manieren geld terugvragen:

  • Via ons contactformulier.
  • Schriftelijk. Voor het versturen van uw brief kunt u gebruik maken van ons Antwoordnummer 429, 7400 VB Deventer. Een postzegel is niet nodig.
  • Serviceformulier. Telefonisch aan te vragen via 088 – 0331 360. Voor het versturen kunt u gebruik maken van ons Antwoordnummer 429, 7400 VB Deventer. Een postzegel is niet nodig.

Wanneer moet mijn verzoek zijn ingediend?

Binnen 6 maanden (geteld vanaf de dag van de reiservaring) moet uw verzoek om geld terug te krijgen bij Keolis Nederland zijn ingediend. Per verzoek bekijkt Keolis Nederland of er een vergoeding gegeven wordt.

Wanneer kan ik een reactie verwachten?

U ontvangt meestal binnen 5 werkdagen een reactie van de Keolis Nederland Klantenservice. Als dit ons door omstandigheden niet lukt, dan krijgt u bericht dat u binnen 3 maanden alsnog een reactie van ons ontvangt. 

Hoe kan ik bezwaar maken?

Als u het niet eens bent met ons antwoord dan kun u in bezwaar gaan. Klik op onderstaande link indien u bezwaar wilt maken tegen het antwoord van Keolis Nederland:
Vier instanties om bezwaar te maken tegen het antwoord van Keolis Nederland

Geen antwoord op uw vraag? Stel ons uw vraag.

0 Opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.