Heb je een klacht of compliment over een van onze diensten? Geef dan eerst hieronder aan waar je klacht of compliment betrekking op heeft, dan word je vervolgens automatisch doorgestuurd naar het juiste formulier:
- Punctualiteit (op tijd rijden)
Voor meldingen over het te laat, te vroeg of niet verschijnen van bussen of treinen.
Voor meldingen over een van onze chauffeurs / medewerkers.
Voor meldingen over volle bussen/treinen, vertrektijden, omleidingen en aansluitingen.
- Informatievoorziening en reisinformatie
Voor meldingen over onze (reis)informatie op haltes, in de bussen of op de website.
- Vervoerbewijzen, ov-chipkaart en OVpay
Voor meldingen over (onjuiste) transacties, vervoerbewijzen, tarieven etc.
Voor meldingen over (rolstoel)toegankelijkheid en overige voorzieningen in onze bussen en treinen.
- Website
Voor meldingen over de werking van onze app of website.
Wil je een schade- of letselmelding doen? Ga dan naar: schade of letsel melden
Wil je bezwaar maken tegen een ontvangen boete? Ga dan naar: Bezwaar tegen een boete.