Heeft u een klacht of compliment over een van onze diensten? Geef dan eerst hieronder aan waar uw klacht of compliment betrekking op heeft, dan wordt u vervolgens automatisch doorgestuurd naar het juiste formulier:
- Punctualiteit (op tijd rijden)
Voor meldingen over het te laat, te vroeg of niet verschijnen van bussen of treinen.
Voor meldingen over een van onze chauffeurs / medewerkers.
Voor meldingen over volle bussen/treinen, vertrektijden, omleidingen en aansluitingen.
- Informatievoorziening en reisinformatie
Voor meldingen over onze (reis)informatie op haltes, in de bussen of op de website.
- Vervoerbewijzen en ov-chipkaart
Voor meldingen over (onjuiste) chipkaart transacties, vervoerbewijzen, tarieven etc.
Voor meldingen over (rolstoel)toegankelijkheid en overige voorzieningen in onze bussen en treinen.
Voor meldingen over de werking van onze app of website.
Wilt u een schade- of letselmelding doen? Ga dan naar: schade of letsel melden
Wilt u bezwaar maken tegen een ontvangen boete? Ga dan naar de sectie Bezwaar tegen een boete.