Logo
  • Kies een reisgebied
    • keolis.nl
    • syntusutrecht.nl
    • keolisblauwnet.nl
    • allgobus.nl
Aanmelden
  • Home
  • Mobiliteit
  • Over ons
  • Vacatures
  • Klantenservice
  • Kies een reisgebied
    • keolis.nl
    • syntusutrecht.nl
    • keolisblauwnet.nl
    • allgobus.nl
  • Aanmelden
  • Nederlands
    • English (GB)
  1. Klantenservice | Keolis
  2. Blauwnet
  3. Werk aan het spoor / treinvervangend vervoer
Geen antwoord gevonden? Stel ons uw vraag

Werk aan het spoor / treinvervangend vervoer

  • Kan ik bij geplande werkzaamheden mijn reis plannen via de reisplanner en is dit reisadvies betrouwbaar?
  • Kan ik gratis reizen in een Keolis-bus als mijn trein niet rijdt?
  • Ik heb een abonnement en kan door werkzaamheden niet per trein reizen op mijn traject. Krijg ik nu korting?
  • Kan ik mijn fiets meenemen tijdens de inzet van bussen?
  • Kan ik grote bagage, zoals koffers, meenemen tijdens de inzet van bussen?
  • Ik zit in een rolstoel. Kan ik ook gebruik maken van het treinvervangend vervoer door Keolis?
  • Hoeveel reizigers kunnen er in de bussen die Keolis inzet bij treinvervangend vervoer
  • Hoe herken ik de bus die door Keolis wordt gereden bij treinvervangend vervoer?
  • Waar vind ik de bussen die Keolis inzet bij treinvervangend vervoer
  • Rijdt Keolis volgens een vaste dienstregeling bij treinvervangend vervoer?
  • Geldt de regeling “geld terug bij vertraging“?